Wednesday, December 29, 2010

MALAYSIA B0LEH!!

xpenah2 aku layan b0la cmni..huh , ALHAMDULILLAH !! MALAYSIA suda MENANG!melawan INDONESIA .. 4-2 !!jngan maen2 .. mule2 maen kt MALAYSIA , BUKIT JALIL STADIUM dpat
3-MALAYSIA , 0-IND0NESIA .. lawan kt INDONESIA,BUNG KARN0 STADIUM , DPAT 2-INDONESIA , 1-MALAYSIA !! pepep0n MALAYSIA suda ade bekal jaringan iaitu 3 g0l kt sini ari 2 .. hahaha MALAYSIA B0LEH !!

PMR sula mali ma !

pejam celik-pejam celik da tngkatan tiga aku ni..hati mau cuti,otak mau skula,macam mane ni agaknye?biler sebot pasal tingkatan 3,PMR ma!!!aduishh,macam mane ni?anyway aku mesti tabahkan diri dan cuba sedaya upaya untuk mendapatkn 8A!kalu kite rajin hari ini,esok lusa dapatlah kite tuai hasilnye..bet0l x?rase berdebar hati ni bile dngar pasal PMR..OMG,satu lg hal,
KELAS GEMILANG!!! mcm mane la aku nk hadapi sume ni...SABAR AJELAH..